کاشی روناس

۲۵ بازديد

 کاشی و سرامیک روناس

کاشی از جمله محصولاتی است که در صنعت ساختمان و در مرحله نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً از خاک رس ساخته می شوند و به آنها سنگ مصنوعی نیز می گویند. نام این محصول از شهر تاریخی کاشان گرفته شده است. برای خرید انواع کاشی روناس در طرح رنگ‌های متفاوت می‌توانید به سایت سوپر سرام که نمایندگی کاشی روناس در تهران است مراجعه کنید.

اما معادل انگلیسی کلمه کاشی (کاشی) از کلمه لاتین (Tegula) گرفته شده و به معنای گل پخته است. در این قسمت قصد داریم به طور کامل کیفیت کاشی روناس را برای شما توضیح دهیم. تا بتوانید با این برند مرغوب ایرانی بیشتر آشنا شوید.




مواد تشکیل دهنده کاشی
این محصولات از محصولات سرامیکی هستند که بیشتر آنها از خشت یا سفال ساخته شده و معمولاً در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد پخته می شوند و در دو نوع لعابدار و بدون لعاب ساخته می شوند. سطح لعابدار می تواند نیمه براق، براق، مات، ساده، طرح دار، رنگی و غیره باشد.


مزایای کاشی روناس

مقاومت بالایی دارد.
تنوع و طرح های زیادی دارد
پاک کردن آلودگی و لکه از روی سطح محصول روناس بسیار آسان است.
وزن آن سبک است.
لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و با کیفیت می باشد.
در برابر ضربه و شکستگی تا حدودی مقاوم است.
هر محصولی علاوه بر مزایای فراوان می تواند معایبی نیز داشته باشد. اما باید محصولی را انتخاب کنیم و بخریم که مزیت آن بیشتر از آن باشد.



معایب کاشی های صیقلی

برای استفاده در حمام و مناطق مرطوب مناسب نیست.
نصب زمان بر است.
معمولا این محصولات طراحی برجسته ای ندارند.
برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود.
بهتر است به یاد داشته باشید که معایب و مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی های کلی محصول بودند و مختص این برند نیستند.



انواع کاشی روناس تهران

چینی: چینی محصولی یکنواخت است که رنگ آن پس از پخت سفید و متراکم است. این محصول از موادی که در طبیعت در شرایط خاص و تحت فشار بالا یافت می شود تشکیل شده است. لازم به ذکر است کاشی سلانی در دماهای بالا تولید می شود. پرسلن جایگزینی زیبا و ارزشمند با بهترین ویژگی های پوششی است که در نما و کف ساختمان ها استفاده می شود، این محصول نیز آخرین تکنولوژی کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشد.
چینی روناس با کیفیت بالا مناسب برای حمام، راه پله، پیشخوان، نمای بیرونی، داخلی و ... می باشد.

از این نوع محصولات می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها و سایر مناطق پرتردد استفاده کرد.

شاید جالب باشد بدانید که نسبت به قیمت کاشی روناس سمنان کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی دارد، عمدتاً در بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف باید استحکام نسبتاً بالاتری نسبت به کاشی های دیواری داشته باشند زیرا نزدیک به اصطکاک هستند. مقاومت در برابر ضربه و خراش یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاشی های کف باید داشته باشند. خوشبختانه کاشی صاف یکی از بهترین مصالح در این زمینه است.

دیوار: کاشی های دیواری نباید برای نما و نمای بیرونی ساختمان استفاده شود زیرا جذب آب بالایی دارند. به جز موارد خاص کاشی با جذب آب کم. شما می توانید از کاشی برای دیوار استفاده کنید، اما نه برعکس. کاشی های دیواری معمولاً در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند. بنابراین نمی توان از این نوع برای کف استفاده کرد.

گرانیت: خراشیدن گرانیت بسیار سخت است و در برابر دمای بسیار بالا مقاومت می کند. گرانیت باید طبق یک برنامه منظم نگهداری شود و اگر لکه ها را از روی سنگ پاک نکنید، لکه ها می توانند روی گرانیت باقی بمانند. اما از آنجایی که طرح گرانیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کارخانه روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت نمود. این محصولات علاوه بر اینکه با طراحی جذاب گرانیتی ساخته شده اند، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.


انواع دیگر عبارتند از کاشی مکزیکی، کاشی بدون لعاب، کاشی لعابدار، کاشی سنگ فرش، کاشی آجری، کاشی سیمانی و ... نمایندگی کاشی روناس در گرگان انواع کاشی در طرح‌ وکیفیت متفاوت و  عرضه می‌کند برای مشاهده این کاشی‌ها  روی لینک زیر بزنید.
https://soperceram.ir/ronas-tile-agency-in-gorgan/

کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات بسیار باکیفیتی را در انواع، انواع و طرح های مختلف تولید کرده است که از این نظر بی نظیر است.

به عنوان نمونه می توان به محصولات این شرکت از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک بهداشتی، موزاییک و جکوزی و ... اشاره کرد.

در قسمت تولید این کارخانه انواع محصولات در سایزهای مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. علاوه بر این کاشی هایی با رنگ ها و نقش های جدید و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس تولید می شود.



تماس و نمایندگی کاشی روناس

نمایندگی های زیادی اقدام به توزیع کاشی روناس کرده اند، اما مهم ترین نکته در خرید این محصول، اعتبار و تضمین کیفیت فروشنده این محصولات است. برای خرید کاشی روناس می توانید با مجموعه سوپر سرام تماس بگیرید.

09129729446:شماره تماس مجموعه سوپرسرام

سرامیک روناس

سرامیک های روناس از مرغوب ترین محصولات ایرانی موجود در بازار هستند. کیفیت سرامیک روناس بالاست و همین ویژگی باعث شده تا افراد زیادی همیشه از آن استفاده کنند. شرکت روناس با مونتاژ بهترین متریال توانست در گروه بهترین تولیدکنندگان سرامیک کشور قرار گیرد. 



مزایای خرید سرامیک روناس

مقاومت بالایی دارد.
به لطف لعاب آن در برابر رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.
به دلیل تنوع رنگ، نقش و بافت، می توان از آن در طرح های بی شماری استفاده کرد.
تمیز کردن بسیار آسان است.
در برابر سرما مقاوم است.
در برابر حرارت مقاومت می کند.
همچنین در برابر تغییرات دمایی ناگهانی مقاوم است، بنابراین در برابر ترک خوردگی نیز بادوام است.

برای خرید انواع  سرامیک و کاشی روناس با قیمت درب کارخانه اینجا کلیک کنید.

معایب سرامیک روناس گرگان

با این حال، هر محصول دارای معایب و مزایای بسیاری است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.
سردی ویژگی ذاتی کفپوش سرامیکی است. و زیر پا سرد است و گاهی خوشایند نیست.
نصب زمان بر است.
اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، کثیفی را به خود جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار است.
انعکاس نور خورشید روی سرامیک می تواند باعث تابش خیره کننده شود.

نمایندگی کاشی روناس درگرگان
سوپرسرام نماینده فروش این محصولات می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کرده و از کیفیت انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید.


آخرین کلمه

همانطور که می بینید کاشی ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد باید یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید.
محصولات کارخانه روناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

سرامیک دیوار مغازه

۳۱ بازديد
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در تهیه سرامیک برای مغازه یا فروشگاه به چه نکاتی توجه کنیم؟ شاید الان به این فکر کنید که آیا نوع سرامیک استفاده شده در فروشگاه مهم است؟ در پاسخ باید گفت که بله، متریال به کار رفته برای مغازه بسیار مهم است، درست مثل خانه و حتی بیشتر! برای خرید سرامیک دیوار مغازه با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایت فروشگاهی سوپرسرام حتما سر بزنید.
علاوه بر طراحی خوب و ایده خوب در چیدمان مبلمان، انتخاب مناسب کاشی و سرامیک دیوار و کف چیزی است که می تواند توجه مشتری را از فاصله 4 کیلومتری به خود جلب کند، باید بپرسید چگونه؟ ما نمونه ای از این خریدهای کوچک خانه را برایتان می زنیم. تصور کنید که اکنون قصد خرید برای خانه خود دارید. دو فروشگاه در کنار هم هستند که یکی از آنها کفش هایی از معرق قدیمی و دیوارهای آن از کاشی عهد بوق است و دیگری علاوه بر چیدمان. و زرق و برق مناسب، با استفاده از سرامیک های مدرن و رنگ های روشن، شما به عنوان یک مشتری ترجیح می دهید کدام را بخرید؟ البته دومی، من به مغازه قدیمی فکر می کنم، خوب به این دلیل است که به نظر مدرن نمی رسد، بنابراین باید محصول مورد نظر من مانند پنیر پارمزان یا نوشابه موهیتو را داشته باشد.


فروشگاه سرامیک کف
نکته دومی که در تهیه سرامیک برای کف مغازه باید به آن توجه کرد این است که سرامیک نباید خیلی سفید و براق باشد و باید گفت که شفاف است، چرا؟ چون خیلی ها با کفش وارد مغازه می شوند و اگر رنگ کف سرامیک خیلی روشن است تصور کنید چقدر کثیف می شود و توجه شما را به خود جلب می کند، این فروشنده باید تمام وقت خود را صرف نظافت مغازه کند.برای مشاهده انواع سرامیک عمده در طرح و رنگ مختلف و قیمت درب کارخانه اینجا کلیک کنید.

کاشی برای دیوار مغازه
اما نکته سوم: بهتر است قبل از تهیه کاشی و سرامیک یک ایده مناسب برای فروشگاه در نظر بگیرید، یعنی سعی کنید حس کالایی را که مشتری به دنبال آن است در فروشگاه خود منتقل کنید، مثلا از رنگ های تیره و گرم استفاده کنید. حس آرامش را به مشتری القا می کند و این نوع سرامیک بهتر است در مغازه هایی مانند کافه یا چایخانه استفاده شود و یا ترکیب رنگ سفید با رنگ های شاد و شیک توجه کودکان را به خود جلب می کند. می توانید از این ایده در فروشگاه اسباب بازی استفاده کنید. بنابراین در پایان، توجه به سه نکته در تهیه کاشی و سرامیک برای یک فروشگاه بیشتر برای رسیدن به یک هدف است: فقط جذب مشتری است. در این صفحه از سایت سوپرسرام شما را با انواع کاشی و سرامیک با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای استفاده در دیوار و کف آشنا می کنیم برای این کارباید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/the-floor/



ویژگی های فروشگاه کاشی و سرامیک

هر کاشی و سرامیک مخصوص مکان باید در مقایسه با کاشی های سرامیک دیگر دارای ویژگی های خاصی باشد. این ویژگی ها مزیت و برتری آنها نسبت به دیگران است و باعث انتخاب می شود. این ویژگی ها عبارتند از:

زیبایی و جذابیت بالا برای مشتری:
کاشی و سرامیک روی دیوار مغازه ها و فروشگاه ها باید تاثیر داشته باشد و بتواند نظر مردم را جلب کند. و همچنین اطمینان حاصل شود که مشتریان این فروشگاه از بودن در این محیط لذت می برند.



براق و بازتابنده:

داشتن نورپردازی خوب تاثیر زیادی در جذب مشتریان و ایجاد احساس راحتی در فروشگاه شما دارد. البته برای برخی از افرادی که قصد راه اندازی یک بوتیک لوکس را دارند، استفاده از سرامیک مات نیز پیشنهاد می شود. اهمیت دوام کاشی و سرامیک مورد استفاده برای دیوار فروشگاه را دست کم نگیرید. علاوه بر این، کیفیت محصول مورد نیاز شما باید به گونه ای باشد که آلودگی و گرد و غبار به راحتی از سطح آن پاک شود.

سرامیک کف 60در60

۱۲ بازديد

سرامیک کف 60در60

قیمت کف سرامیک 60*60 ارزان به صورت مستقیم به بازارهای داخلی و خارج از کشور عرضه می شود و واسطه ها را از طریق تجارت Zandes حذف می کنند. سرامیک های کف با ابعاد 60*60 که در واقع طرح های جدید در صنعت کاشی و سرامیک می باشد برای مکان های پر رفت و آمد طراحی شده است. به این سرامیک ها در ابعاد ذکر شده چینی نیز می گویند.برای خرید انواع سرامیک کف 60 در60 درطرح و رنگ‌های مختلف به سایت فروشگاهی سوپرسرام مراجعه کنید.

 

سرامیک های کف چینی به صورت یکنواخت و به رنگ سفید تولید می شوند که در گروه بهترین سرامیک های کف و نما شناخته می شوند. این نوع سرامیک ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در هنگام استفاده برای کف پوش، در برابر سایش ناشی از تردد مداوم مقاومت کنند.

 

کف سرامیک درجه یک

سرامیک های ممتاز همیشه گران ترین، زیباترین و بهترین سرامیک ها برای کف یا نما هستند. سرامیک های درجه یک از نظر نوع لعاب و طرح بی عیب و نقص هستند. در حالی که سرامیک های چینی کف 60*60 ممتاز از نظر طرح و رنگ منحصر به فرد و یکنواخت هستند، اما برای قرار گرفتن در گروه صادراتی باید فاکتورهای خاصی را در حین تولید رعایت کنند تا محصولی خاص تولید شود. و محصول منحصر به فرد ایرادات را به بازارهای خارجی بیاورید. قیمت کفپوش سرامیک صادراتی در ابعاد 60*60 بر حسب دلار و سایز مورد نظر شما محاسبه می شود و نوع کارخانه تولیدی آن ممکن است قیمت های متفاوتی نسبت به سایرین داشته باشند.

 

 

قیمت کفپوش سرامیک 60*60

اگر به دنبال خرید کفپوش مناسب برای ساختمان های نوساز یا ساختمان های در حال بازسازی هستید، کفپوش سرامیک چینی 60*60 را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می دهیم. از سرامیک های مفید برای کف سازی می توان برای نمای ساختمان نیز استفاده کرد. قیمت سرامیک کف چینی درجه یک با سایر سرامیک های درجه دو، سه و چهار متفاوت است و قیمت ها از درجه بالاتر به درجه پایین کاهش می یابد همچنین

 

می‌توانید برای کسب اطلاع از قیمت انواع سرامیک‌ها اینجا کلیک کنید.

 

بهترین سرامیک برای کف مغازه

بهترین نمونه های سرامیکی که قرار است به عنوان کفپوش مغازه یا اماکن تجاری مورد استفاده قرار گیرد در ابعاد 60*60، 50*50، 90*30، 120*20 می باشد. هر یک از ابعاد ذکر شده در طرح هایی مانند لوزی، مربع، حصیری، چرخ دنده، زیگزاگ و ... قابل اجرا می باشد.

برای یافتن بهترین نوع سرامیک برای کف مغازه می توانید به ظروف چینی توجه ویژه ای داشته باشید زیرا از نظر قیمتی سرامیک کف چینی ارزان 60*60 در گرید دو و سه می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. حتی می توانید از سایر سرامیک های ساخته شده از خاک رس با کیفیت و کاملاً تصفیه شده استفاده کنید.

 

در انتخاب بهترین کفپوش، طرح و رنگ بسیار مهمتر از عناصر جانبی است، زیرا کفپوش در فروشگاه ها و مراکز خرید در جذب مشتری و ماندگاری طولانی مدت مشتری و خرید از خود نقش دارد. درخواست. بنابراین، در انتخاب کفپوش و کاشی و سرامیک که در معرض دید و ترافیک مشتریان شما قرار می گیرد، حتما سرمایه گذاری هدفمندی در نظر بگیرید. برای مشاهده انواع سرامیک نما با قیمت مناسب و طرح و رنگ‌های متنوع به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/ceramic-face/

 

بهترین برند کاشی و سرامیک در ایران

بهترین کاشی ها و سرامیک های برندهای مختلف که در کارخانه های ایرانی تولید می شود بسیار زیاد و متنوع است و البته تفاوت هایی نیز با هم دارند. اگر به دنبال کاشی و سرامیک برای بازارهای داخلی و برای پروژه های معمولی خود هستید، کارخانه های زیادی مانند کاشی و سرامیک ستاره، میبد یزد، تخت جمشید، روکا و ... می گردید. دارای محصولات بسیار باکیفیت در سایزهای مختلف و متنوع، در صورتی که برای پروژه های خارجی و در واقع اگر قصد صادرات کاشی و سرامیک را دارید، می توانید با بازرگانی سوپرسرام تماس بگیرید و درخواست صادرات خود را ارسال کنید.

 

سرامیک روناس

۱۴ بازديد

قیمت سرامیک روناس

این محصولات از محصولات سرامیکی هستند که بیشتر آنها از خشت یا سفال ساخته شده و معمولاً در دمای بالای 1000 درجه سانتیگراد پخته می شوند و در دو نوع لعابدار و بدون لعاب ساخته می شوند. سطح لعابدار می تواند نیمه براق، براق، مات، ساده، طرح دار، رنگی و غیره باشد. برای اطلاع از قیمت سرامیک روناس به سایت فروشگاهی سوپرسرام مراجعه کنید.

کاشی و سرامیک روناس

کاشی از جمله محصولاتی است که در صنعت ساختمان و در مرحله نجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً از خاک رس ساخته می شوند و به آنها سنگ مصنوعی نیز می گویند. نام این محصول از شهر تاریخی کاشان گرفته شده است.

اما معادل انگلیسی کلمه کاشی (کاشی) از کلمه لاتین (Tegula) گرفته شده و به معنای گل پخته است. در این قسمت قصد داریم به طور کامل کیفیت کاشی روناس را برای شما توضیح دهیم. تا بتوانید با این برند مرغوب ایرانی بیشتر آشنا شوید.

برای مشاهده قیمت و مدل های مختلف کاشی و سرامیک کلیک کنید.

مزایای کاشی

 

مقاومت بالایی دارد.

تنوع و طرح های زیادی دارد

پاک کردن آلودگی و لکه از روی سطح محصول روناس بسیار آسان است.

وزن آن سبک است.

لعاب کاری محصولات روناس بسیار تخصصی و با کیفیت می باشد.

در برابر ضربه و شکستگی تا حدودی مقاوم است.

هر محصولی علاوه بر مزایای فراوان می تواند معایبی نیز داشته باشد. اما باید محصولی را انتخاب کنیم و بخریم که مزیت آن بیشتر از آن باشد.

 

معایب کاشی های صیقلی

برای استفاده در حمام و مناطق مرطوب مناسب نیست.

نصب زمان بر است.

معمولا این محصولات طراحی برجسته ای ندارند.

برای استفاده در فضای باز توصیه نمی شود.

بهتر است به یاد داشته باشید که معایب و مزایایی که در بالا به آنها اشاره کردیم ویژگی های کلی محصول بودند و مختص این برند نیستند.

 

انواع کاشی روناس سمنان

چینی: چینی محصولی یکنواخت است که رنگ آن پس از پخت سفید و متراکم است. این محصول از موادی که در طبیعت در شرایط خاص و تحت فشار بالا یافت می شود تشکیل شده است. لازم به ذکر است کاشی سلانی در دماهای بالا تولید می شود. پرسلن جایگزینی زیبا و ارزشمند با بهترین ویژگی های پوششی است که در نما و کف ساختمان ها استفاده می شود، این محصول نیز آخرین تکنولوژی کارخانجات و شرکت های تولیدی می باشد.

چینی روناس با کیفیت بالا مناسب برای حمام، راه پله، پیشخوان، نمای بیرونی، داخلی و ... می باشد.

 

از این نوع محصولات می توان در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بیمارستان ها و سایر مناطق پرتردد استفاده کرد.

 

شاید جالب باشد بدانید که نسبت به قیمت کاشی روناس سمنان کیفیت و مقاومت خوبی در برابر ضربه و خوردگی شیمیایی دارد، عمدتاً در بیمارستان ها و آزمایشگاه های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کف: محصولاتی هستند که برای پوشش کف ساختمان استفاده می شوند. کاشی های کف باید استحکام نسبتاً بالاتری نسبت به کاشی های دیواری داشته باشند زیرا نزدیک به اصطکاک هستند. مقاومت در برابر ضربه و خراش یکی دیگر از ویژگی هایی است که کاشی های کف باید داشته باشند. خوشبختانه کاشی صاف یکی از بهترین مصالح در این زمینه است.

دیوار: کاشی های دیواری نباید برای نما و نمای بیرونی ساختمان استفاده شود زیرا جذب آب بالایی دارند. به جز موارد خاص کاشی با جذب آب کم. شما می توانید از کاشی برای دیوار استفاده کنید، اما نه برعکس. کاشی های دیواری معمولاً در برابر ضربه مقاومت کمتری دارند. بنابراین نمی توان از این نوع برای کف استفاده کرد.

گرانیت: خراشیدن گرانیت بسیار سخت است و در برابر دمای بسیار بالا مقاومت می کند. گرانیت باید طبق یک برنامه منظم نگهداری شود و اگر لکه ها را از روی سنگ پاک نکنید، لکه ها می توانند روی گرانیت باقی بمانند. اما از آنجایی که طرح گرانیت بسیار مورد استقبال قرار گرفته، کارخانه روناس اقدام به تولید کف و دیوار با طرح گرانیت نمود. این محصولات علاوه بر اینکه با طراحی جذاب گرانیتی ساخته شده اند، از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

 

کارخانه فروش کاشی روناس

کارخانه روناس محصولات بسیار باکیفیتی را در انواع، انواع و طرح های مختلف تولید کرده است که از این نظر بی نظیر است.

 

به عنوان نمونه می توان به آن اشاره کردمحصولات این شرکت از قبیل انواع سرامیک، کاشی، سرامیک بهداشتی، موزاییک و جکوزی و ...

 

در قسمت تولید این کارخانه انواع محصولات در سایزهای مختلف ۲۰*۲۰ تا ۶۰*۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. علاوه بر این کاشی هایی با رنگ ها و نقش های جدید و چشم نواز در کارخانه کاشی روناس تولید می شود. برای مشاهده انواع سرامیک دیوار پذیرایی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/wall-hall/

تماس و نمایندگی کاشی روناس

نمایندگی های زیادی اقدام به توزیع کاشی روناس کرده اند، اما مهم ترین نکته در خرید این محصول، اعتبار و تضمین کیفیت فروشنده این محصولات است.

مزایای خرید سرامیک روناس

مقاومت بالایی دارد.

به لطف لعاب آن در برابر رطوبت مقاوم است. بهترین پوشش برای فضاهای مرطوب مانند حمام و آشپزخانه.

به دلیل تنوع رنگ، نقش و بافت، می توان از آن در طرح های بی شماری استفاده کرد.

تمیز کردن بسیار آسان است.

در برابر سرما مقاوم است.

در برابر حرارت مقاومت می کند.

همچنین در برابر تغییرات دمایی ناگهانی مقاوم است، بنابراین در برابر ترک خوردگی نیز بادوام است

 

معایب سرامیک روناس سمنان

با این حال، هر محصول دارای معایب و مزایای بسیاری است. این محصول نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سردی ویژگی ذاتی کفپوش سرامیکی است. و زیر پا سرد است و گاهی خوشایند نیست.

نصب زمان بر است.

اگر از طرحی با بافت های زیاد استفاده شود، کثیفی را به خود جذب می کند و تمیز کردن آن دشوار است.

انعکاس نور خورشید روی سرامیک می تواند باعث تابش خیره کننده شود.

نمایندگی کاشی روناس در تهران

سوپرسرام نماینده فروش این محصولات می باشد. شما می توانید با مشاورین ما در این زمینه ارتباط برقرار کرده و از کیفیت انواع محصولات و قیمت آن ها مطلع شوید

 

آخرین کلمه

همانطور که می بینید کاشی ها انواع مختلفی دارند و بسته به نوع کاربرد باید یکی از انواع مختلف را انتخاب کنید.

محصولات کارخانه روناس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ساخت این محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.

سرامیک کف

۱۰ بازديد
سرامیک کف

سرامیک کف یکی از مهم ترین سرامیک‌های هر خانه ای است که مدام جلوی چشمان ماست.

شما می‌توانید کاشی‌های سرامیکی را پیدا کنید که مطابق با دکور خانه و ترجیحات سلیقه شما باشد، اما خارج از محدوده قیمتی شما باشد، بنابراین در این بین به دنبال ارزان‌ترین کاشی‌های سرامیکی هستید، جایی که می‌توانید کاشی‌های سرامیکی کف را پیدا کنید که در محدوده قیمتی شما هستند. . ، اما با ترجیحات شما مطابقت ندارد.


به طور خلاصه، پیدا کردن کاشی‌هایی که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کنند دشوار است. با این حال، یک استثنا وجود دارد.

پیشنهاد ویژه: اگر قصد خرید کفپوش سرامیکی برای مکان های زیر را دارید. اما مورد مناسبی را پیدا نکردید، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://soperceram.ir/product-category/ceramic-wall/ceramic-shop-wall/

کاشی و سرامیک کف را با توجه به محل استفاده بخرید

کف حمام سرامیکی

کف آشپزخانه سرامیک

کاشی پذیرایی

کف حمام سرامیکی

کف پارکینگ سرامیک

کف سرامیک حیاط

سالن کف سرامیک

سرامیک کف ساختمان

کاشی و سرامیک را بسته به مکان ارائه دهید

کف سرامیک آشپزخانه:

معمولا کف سرامیک برای آشپزخانه بر اساس رنگ کابینت ها در نظر گرفته می شود. اگر کابینت شما خاکستری یا نقره ای است، بهتر است از کف سرامیک سفید استفاده کنید.


کف حمام سرامیکی
سرامیک های کف حمام به طور کلی دارای استحکام بالا و همچنین ضد خوردگی و مقاوم در برابر آب هستند.

اگر می خواهید کاشی و سرامیک شما همیشه مد باشد، سرامیک کف حمام قهوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده انواع سرامیک اینجا کلیک کنید.


کاشی پذیرایی
کف سرامیک پذیرایی همیشه جلوی چشممان است و بهتر است یک کف سرامیکی ساده و در عین حال زیبا برای خودمان انتخاب کنیم.

زیرا اگر در کاشی های کف پذیرایی از طرح های شلوغ استفاده شود، حس خوشایندی به خانه ما نمی دهد و بنابراین پیشنهاد می شود از کاشی های کف با نقش و نگار ساده استفاده کنید.

کف حمام سرامیکی

کفپوش سرامیکی سرویس بهداشتی مانند کاشی حمام است و می توانیم از الگوهای زیبا و جذاب استفاده کنیم. پیشنهاد ما استفاده از کف سرامیکی سرویس بهداشتی با رنگ های نقره ای قهوه ای، طلایی و سفید است.

کف پارکینگ سرامیک

سرامیک های کف آشپزخانه باید دارای ویژگی هایی مانند استحکام بالا، ضد خوردگی، نشکن بودن باشند و معمولا از رنگ های خاکستری و طوسی گاهی سفید استفاده می کنند.

کف سرامیک حیاط

کف سرامیک داخل حیاط مانند کف سرامیک پارکینگ باید بسیار مقاوم باشد. بیشتر اوقات زیر نور مستقیم خورشید است و معمولا از رنگ های سفید، سفید با طلایی و خاکستری استفاده می کنند.

سالن کف سرامیک

سرامیک کفپوش تالار یکی از پرطرفدارترین سرامیک هایی است که عموما برای سالن های پذیرایی و پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. کف سرامیک در اتاق نشیمن باید دارای ویژگی هایی مانند عدم انعکاس نور، مقاومت بالا، شستشوی آسان و ... باشد.

برای کاشی های با بدنه کامل، کاشی های صیقلی و سطوح سرامیکی نیاز به پوشش اضافی دارند. برای سرامیک جلا شده تمام بدن، سطح سرامیک صیقلی باید شفاف باشد.

سرامیک صیقلی برای کف آشپزخانه

کاشی های صیقلی دو بار با طرح یا رنگ دلخواه و سپس با یک پوشش شفاف پخته می شوند. پس از آن همان فرآیند پرداخت سنگ را طی می کنند و با آب و ترکیب پولیش زیر چرخ های پولیش می روند.

در نهایت، کاشی ها برای حفظ ظاهر خود مهر و موم می شوند. کاشی‌های چینی یا سرامیکی با ظاهر سنگی اغلب با پرداخت‌های صیقلی عرضه می‌شوند تا ظاهر سنگ طبیعی را تقلید کنند.

صاف کردن با پولیش متفاوت است زیرا به جای فرآیند چرخ پولیش با لعاب براق ایجاد می شود. بسته به بافت کاشی، لعاب ها می توانند در نواحی خاصی ایجاد شوند و نواحی ضخیم تر و نازک تری از لعاب و تنوع رنگ ایجاد کنند.

انتخاب بهترین سرامیک کف آشپزخانه

این محصول در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه طراحان دکوراسیون می باشد.

برای انتخاب سرامیک برای کف باید اجزای مختلفی را در نظر گرفت، نوع مکانی که فرد می‌خواهد سرامیک را برای آن انتخاب کند.


میزان نور محیط، میزان رطوبت محیط، دمای محیط، رنگ هادستگاه های مورد استفاده در محیط همگی از اجزای موثر در انتخاب سرامیک کف آشپزخانه هستند.

به همین دلیل انتخاب سرامیک برای کف پذیرایی، کف سرویس بهداشتی، کف سرویس بهداشتی و کف آشپزخانه باید جداگانه مورد توجه قرار گیرد.

نتیجه

این نوع سرامیک بهترین گزینه برای پوشش کف اتاق نشیمن، محل کار و ... شماست. تنها چیزی که باید در مورد آن دقت کنید انتخاب بهترین گزینه برای آن مکان است.

سرامیک کف آشپزخانه جدید و همچنین پذیرایی و ... را در بین محصولات سوپر سرام خواهید دید. توضیحات ارائه شده انتخاب شما را آسان کرده است. اما در صورت نیاز کارشناسان سوپر سرام برای راهنمایی و مشاوره در خدمت شما هستند.

خریدار ظروف مسی

۱۵ بازديد

خریدار ضایعات مس


خرید ضایعات مس  را از محل کار یا منزل خود از کارشناسان دارای مجوز و معتبر دپوکو بخواهید. در میان انواع ضایعات فلزی، خرید ضایعات مس از محبوبیت بیشتری برخوردار است. زیرا از نظر اقتصادی ارزش بیشتری نسبت به سایر فلزات دارد. به همین دلیل خرید و فروش ضایعات مس بسیار مقرون به صرفه است. اگر ظروف مسی، ضایعات مس قدیمی یا هر وسیله مسی دیگری که احساس می کنید غیر ضروری است دارید، هم اکنون با دپوکو خریدار ظروف مسی تماس بگیرید تا کارشناسان مطمئن ما در اسرع وقت درب منزل شما حضور داشته باشند. ضایعات مس خود را پیدا کرده و بخرید.

شماره تلفن‌های دپوکو

02144770538

02144770264

 
انواع ضایعات مس


شاید دیده باشید که گاهی اوقات خریدار ضایعات مس اقلام خاصی را با درصد سایش مشخصی برای شما می خرد. در واقع با فروش ضایعات مس با هر درجه فرسودگی می توان همه آن را به چرخه صنعت بازگرداند. بنابراین بهتر است فروش ضایعات مس خود را به خریداران حرفه ای و متخصص در این زمینه بسپارید. شاید بپرسید منظور از قراضه مس چیست؟ در زیر متداول ترین انواع ضایعات مس را ذکر کرده ایم:

ظروف مسی
کابل های مسی
سیم های مسی
ورق های مسی نازک و ضخیم
ابزار مسی
لوله های مسی
پیچ و توپ مسی
شیرهای مسی
کابل برنجی
برنجی مخابرات
ضایعات میلگرد
مبلمان مسی و اشیاء خانگی

 

خریدار ضایعات مس


خرید قراضه مس هم به نفع فروشندگان و هم خریداران خواهد بود. مس یکی از فلزات گرانبها و پرکاربرد در زندگی بشر است. فلزی قرمز رنگ که چکش خوار است. علاوه بر این، مقاومت حرارتی و الکتریکی بسیار بالایی دارد. آیا می دانید قدیمی ترین فلز مورد استفاده بشر مس است؟

ارزش ضایعات فلز مس نیز به دلیل جدا شدن و بازگشت به چرخه صنعتی بسیار بالاست. کاربردهای مختلف مس روز به روز در بخش های مختلف جامعه در حال توسعه است. در لوازم خانگی، سیم های مسی، ساختمانی، خودروها، موتورهای الکتریکی و غیره. خرید ضایعات مس مورد استفاده در قسمت های مختلف ساختمان ها و فضاهای نشیمن نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط دپوکو می باشد. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید شوفاژ رادیاتور   به لینک زیر مراجعه کنید.

https://depocoo.com/buyer-of-used-radiator-heating/

چگونه می توان فهمید که ضایعات مس قابل فروش است یا خیر؟


می توانید مس سوخته، ظروف مسی غیرقابل استفاده، کارگاه و ضایعات مس آسیب دیده خود را مجدداً بفروشید. یکی از مزایای خرید مس این است که ابتدا محیط اطراف خود را از شر ابزار و وسایل مزاحم خلاص خواهید کرد. علاوه بر این، بابت فروش آنها پورسانت دریافت خواهید کرد. مورد دیگر این است که برای حفظ محیط زیست اقدام موثر و صحیحی انجام داده اید. در نهایت، با بازگرداندن آنها به چرخه صنعت، شغل ایجاد کرده و خطوط تولید را کارآمدتر خواهید کرد. این تمام کاری است که دپوکو انجام می دهد.

 
قیمت خرید ضایعات مس


همیشه به یاد داشته باشید که خرید و فروش ضایعات مس باید دو طرفه سودمند باشد. اگرچه نیازی به ضایعات مس و فلز ندارید، اما حق فروش آنها هزینه ای است که بر اساس قیمت جهانی ضایعات مس و در نتیجه قیمت داخلی هر کیلو ضایعات مس تعیین می شود. بنابراین توصیه ما این است که به افراد غیر متخصص در این زمینه اعتماد نکنید. قیمت خرید ضایعات مس به مقدار ضایعات، حجم و ماهیت آن بستگی دارد. در این راستا برای تسهیل در کار می توانید با کارشناسان ما در دپوکو تماس بگیرید تا مشاوره های لازم در این زمینه را به صورت رایگان دریافت کنید.

خریدار آنتیک

۱۱ بازديد
خریدار عتیقه و لوازم قدیمی

اکسسوری های قدیمی از جذاب ترین و پرطرفدارترین محصولاتی هستند که کمتر کسی به آن علاقه مند نیست. برخی از این اشیا صدها سال قدمت دارند اما با وجود گذشت زمان اصالت و زیبایی خود را حفظ کرده اند. با وجود گذشت زمان، این لوازم نه تنها ارزش خود را از دست نمی دهند، بلکه سال به سال بر ارزش مادی و حتی معنوی آن افزوده می شود. مجموعه دپوکو  خریدار لوازم آنتیک درتهران این مطلب قصد دارد به موضوع خرید لوازم خانگی کهنه و قدیمی بپردازد و خریداران این نوع لوازم خانگی قدیمی را بررسی کند.



دستگاه های قدیمی

اگر به خانه های قدیمی در کوچه پس کوچه های شهر دقت کنید، انبارهای بزرگ یا زیرزمین های پر از وسایل دارند. اگر با دقت به کناره های این اجسام نگاه کنید متوجه می شوید. بسیاری از وسایل و لوازم خانگی قدیمی و کهنه بدون ایجاد درد برای صاحب خانه به گوشه و کنار انبار منتقل شدند. این لوازم خانگی قدیمی که سال ها گرد و غبار روی آن ها نهفته است، خاطرات دور بسیاری را زنده می کند و یادآور دوره های مختلف تاریخ این کشور است. اما متأسفانه در همان زمان در فرورفتگی انبارها گرد و غبار می خورند در حالی که با توجه به ارزش بالای آنها امکان فروش مجدد وجود دارد. بسیاری از بازرگانان و عتیقه فروشان علاقه مند حاضر به پرداخت مبلغ مناسبی برای این اقلام هستند.

و البته بسیاری از این اشیاء ارزش بسیار بالایی دارند که اگر از پستوهای این خانه ها جمع آوری شود و در اختیار خریداران لوازم قدیمی قرار گیرد، منافع متقابلی برای طرفین خواهد داشت. یکی از خریداران تمامی این دستگاه ها سمساری دپوکو است که با چیدمان های جالب و کارشناسی شده لوازم خانگی قدیمی و قدیمی را جمع آوری می کند. برای اطلاع از نحوه خرید لوازم دست دوم در تهران به لینک ریز مراجعه کنید.

https://depocoo.com/buyer-of-second-hand-appliances-in-tehran/

عتیقه جات فراموش شده

علاوه بر خانه های قدیمی، خانه مادربزرگ ها و پدربزرگ های آن زمان نیز مملو از وسایل و لوازم گران قیمتی است که شاید در آن زمان ارزش و کیفیت چندانی نداشته باشد، زیرا در هر خانه و مکانی یافت می شد، اما بعد از آنها و در چند سال بعد این اشیا و لوازم به سرعت ارزش خود را پیدا کردند و به بهترین و گرانترین اشیا تبدیل شدند.

اشیاء قدیمی

گروه سمساری دپوکو با بکارگیری کارشناسان با تجربه در خرید لوازم خانگی آنتیک، کار را برای مشتری در این زمینه آسان کرده است. بدون اینکه فروشنده مجبور باشد دردسر اضافی حمل عتیقه خود را به دلالان مختلف تحمل کند. کارشناسان مجموعه در ساعات مشخص و با نظر کارفرما در محل مورد نظر حضور خواهند داشت. با قیمت های منصفانه ترفند را انجام می دهند و همه این کارها در کمترین زمان ممکن انجام می شود. البته لازم به ذکر است که قیمت بالایی برای کالای وی در نظر گرفته شده تا فروشنده متحمل ضرر نشود. تمامی این عملیات از لحظه ورود به کارشناس و قیمت گذاری به صورت رایگان انجام می شود. حتی پس از انجام معامله، کارشناسان پشتیبانی به صورت رایگان در خدمت فروشنده خواهند بود.


خدمات کارگزاری آنلاین

امروزه به لطف وجود تکنولوژی، امکان انجام خدمات دلالی و خرید به صورت آنلاین و اینترنتی علاوه بر مراجعه حضوری فراهم شده است. به این ترتیب دلالان سایت خود را برای وسایل خانه آنتیک و لوازم منزل با طرح های زیبا و جذاب در داخل سایت قرار می دهند و افراد می توانند. فروش اقلام و لوازم مرتبط با مراجعه به صفحه مربوطه. یا در ازای محصولات خود محصولاتی را در سایت انتخاب و خریداری می کنند. مجموعه سمساری دپوکو نیز با ارائه مدل های مختلف عتیقه افراد را انتخاب و خرید آسان کمک می کند. برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید.




آخرین کلمه

در این مقاله به لوازم آنتیک پرداخته شده و تمامی نکات مربوط به این نوع خرید و فروش نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و خریداران لوازم خانگی قدیمی که برای خرید به محل مورد نظر مراجعه می کنند نیز مطلع شده اند. اینکه شخصی که این دستگاه ها را خریداری می کند و کالایی در اختیار دارد که بدون تحمیل هزینه جابجایی یا سایر هزینه ها آنها را با خیال راحت بفروشد.

سمساری

۱۲ بازديد

 

خریدار ضایعات
شما می توانید تمام زباله های قابل بازیافت را بفروشید و با استفاده از شرکت های خریدار زباله به حفاظت از محیط زیست کمک کنید. دپوکو خریدار کلیه ضایعات اعم از روغن سوخته، مس، روی، آلومینیوم، کامپیوتر و غیره است. که به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت قابل بازیافت هست.

برای اطلاع از قیمت روز ضایعات هم اکنون با شماره تلفن‌های زیرتماس بگیرید.

 

02144770538

02144770264

 

فروش انواع ضایعات


مجموعه دپوکو تمامی ضایعات شما را به صورت نقدی بازخرید می کند، ویژگی مهم این مجموعه این است که تمامی زباله های شما را در محل بازخرید می کند. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن بدون جابجایی ضایعات بفروشید.

 

خریدار ضایعات خانگی

شما می توانید تمام زباله های قابل بازیافت را بفروشید و با استفاده از مجموعه های خریدار زباله های خانگی مانند دپوکو به حفاظت از محیط زیست کمک کنید. این گروه تمامی زباله های قابل بازیافت را از منزل شما به صورت عمده و با بهترین قیمت خریداری می کند.

 

خریدار قراضه

ضایعات باقیمانده از تخریب ساختمان، خودروهای فرسوده، انواع گوشه ها، انواع ضایعات خانگی و صنعتی را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت خریداری می کند.

 

خریدار ضایعات آلومینیوم

مجموعه دپوکو خریدار انواع ضایعات ناشی از تخریب اماکن و ساختمان ها، انواع ظروف آلومینیومی، درب و پنجره های آلومینیومی، بقایای محصولات و ... در بهترین شرایط و با بالاترین قیمت است.

خریدار ضایعات مس

کلیه لوازم مسی مانند ظروف و کلیه ابزارهایی که در آنها مس استفاده می شود مانند سیم های مسی، کابل های مسی، قطعات مسی، کلیه لوازم الکترونیکی مسی و ... را سمساری دپوکو به صورت عمده و با بالاترین قیمت خرداری می‌کند. برای اطلاع از قیمت ظروف مسی حتما به لینک زیر سر بزنید.

 https://depocoo.com/buyer-of-copper-utensils/

خریدار ضایعات آهن و میلگرد

مجموعه دپوکو کلیه تیرآهن های ضایعات تخریب ساختمان، میلگردهای تخریب ساختمان، ضایعات نبشی و ... را با قیمتی منصفانه خریداری می کند.

 

خریدار قراضه فولاد

فولاد به آلیاژی اطلاق می شود که پایه آن آهن است و کمتر از دو درصد کربن دارد. مجموعه دپوکو خریدار انواع باقیمانده استیل کارخانه، ظروف استیل و ... می باشد. با بهترین قیمت و یکباره انواع ضایعات فولادی اعم از نرده استیل تخریب ساختمان، نرده استیل، ظروف استیل، پله و درب استیل، مصنوعات ضایعات فولادی و ... را با بالاترین قیمت و با بهترین شرایط خریداری می کنند.

 

خریدار ضایعات سربی

این مجموعه کلیه قطعات سربی را از کارخانه ها، قطعات ماشین آلاتی که در آنها از سرب استفاده شده، قطعات سربی لوازم قدیمی و ... را با بهترین شرایط و با بالاترین قیمت خریداری می‌کند.

 

خریدار ضایعات متفرقه


دپوکو ضایعاتی مانند کلیه ظروف مسی، ظروف مسی و به طور کلی تمامی ابزار و لوازمی که حتی ذره ای کوچک دارند مانند شیرآلات با هم و با بهترین قیمت خریداری می شوند.

 

خریدار ضایعات روی

سمساری دپوکو خریدارضایعات روی به دست آمده از ضایعات کارخانه، تمام ظروف روی و تمام ضایعات روی با بالاترین قیمت و بهترین شرایط می باشد.

 

خریدار ضایعات برنج
کلیه قطعات برنجی قدیمی و قدیمی، لوله و اتصالات برنجی، قطعات برنجی خودرو، ضایعات برنجی کارخانه، کلیه ظروف برنجی قدیمی و ... را می توانید با بالاترین قیمت فروش درمجموعه ما به فروش برسانید.

 

خریدار روغن سوخته ضایعاتی

روغن های سوخته حاوی مقدار معینی نفت هستند و این نفت خام را می توان به راحتی از روغن های سوخته در پالایشگاه ها جدا کرد و در تولید مواد اولیه استفاده کرد. دپوکوخریدار روغن سوخته فله با بالاترین قیمت است.

 

خریدارچدن
چدن ها گروهی از آلیاژهای آهن شامل سیلیکون و کربن هستند که حاوی عناصری مانند منگنز، خامه و غیره هستند. شما می توانید انواع ضایعات چدن از جمله ظروف چدن و ضایعات کارخانه و غیره را در دپوکو بفروشید.

 

خریدار ضایعات کامپیوتر

برخی از ضایعات رایانه حاوی مقادیری مس و سایر ضایعات هستند و بنابراین دپوکوبا خرید رایانه های قراضه و جداسازی مواد ارزشمند آن کمک زیادی به حفظ محیط زیست می کند.

 

خریدار لاستیک کارکرده

لاستیک خودرو حاوی مواد با ارزشی است که در کارخانه ها جدا شده و در نتیجه به حفظ محیط زیست کمک می کند.

 

خریدار ضایعات پلاستیکی


این مرکز کلیه ضایعات پلاستیکی را از کارخانه ها و ساختمان ها با بهترین شرایط و بالاترین قیمت خریداری می کند. برای اطلاع از نحوه خرید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

 

خریدار ضایعات پی وی سی
انواع لوله ضایعات پی وی سی، پلیکا، پلی اتیلن تناژ سنگین را می توانید با بالاترین قیمت به دپوکو بفروشید.

 

بهترین خریدار ضایعات در تهران


مجموعه یکی از بهترین خریداران ضایعات در سطح شهر تهران می باشد که انواع ضایعات فلزی و غیرفلزی را با بهترین قیمت ممکن از مشتریان محترم تهیه می نماید.

خریدار ضایعت سیم و کابل

۲۶ بازديد
ضایعات سیم و کابل

ضایعات سیم و کابل به طور گسترده در صنایع مختلف بازیافت استفاده می شود و برای بازگشت به چرخه مصرف وارد فرآیند بازیافت می شود. به همین دلیل خرید و فروش ضایعات سیم و کابل و قیمت ضایعات سیم و کابل مناسب برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی جهت تولید انواع قطعات و کالاها در بخش های مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است که از رشد روزافزونی برخوردار است. اگر به دنبال بهترین خریدار ضایعات سیم و کابل هستید ما به شما مجموعه دپوکو را معرفی می‌کنیم.
مصرف در بین مردم جهان تولید انواع سیم و کابل شامل سیم مسی، کابل آلومینیومی، سیم لاکی و مفتول مسی، مفتول گالوانیزه، مفتول آلومینیومی، سیم بدون روکش، سیم آبکاری، سیم روکش دار می باشد و این محصولات در بسیاری از کشورها با قیمت های مختلف توسط شرکت ها به فروش می رسد. و کارخانه ها با توجه به اهمیت استفاده از این نوع سیم ها در صنایع مختلف به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای صنایع برق که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، نیروگاهی، داروسازی و ... به منظور خرید و فروش ضایعات سیم و کابل استفاده می شود. این امر باید از طریق شرکت ها انجام شود و افراد فعال در این زمینه پیگیری کنند تا زباله کمتری به شرکت تولید کننده بازگردانده شود. شرکت های فعال در صنعت برق و الکترونیک یکی از مهمترین ارکان تولید محصولات در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، نیروگاهی، پزشکی و ... می باشند. بنابراین می توان گفت ضایعات سیم و کابل به عنوان یکی از پرمصرف ترین محصولات در صنایع مختلف شناخته می شود.


قیمت ضایعات سیم و کابل

مهم ترین انواع ضایعات سیم و کابل عبارتند از: ضایعات سیم و کابل در کارخانه های قالب سازی و کابل سازی که عمدتاً برای ساخت انواع کابل ها و سیم های برق، سیم ها و کابل های فشار ضعیف، سیم ها و کابل های مخابراتی، سیم های روکش دار کابلی، در نظر گرفته شده است. کابل های عایق و غیره، سیم و کابل های ضایعاتی در تولید کابل های فشار ضعیف، در کارگاه های تولید کابل های فشار قوی، سیم و کابل های مخابراتی، در شرکت های تخصصی و حرفه ای تولید کننده انواع سیم و کابل فشار قوی در مواد خام. خرید و فروش ضایعات سیم و کابل در کارخانجات کابل کشی همواره یکی از نیازهای اصلی تولیدکنندگان سیم و کابل محسوب می شود. علاوه بر تامین نیازهای اولیه تولیدکنندگان سیم و کابل، از هدر رفتن ارزهای زیاد ناشی از فعالیت های مختلف جلوگیری می کند.برای اطلاع از بهترین خریدار ظروف مسی به لینک زیر مراجعه کنید.
https://depocoo.com/buyer-of-copper-utensils/

فروش سیم و کابل دست دوم

مهم ترین کشورهایی که ضایعات سیم و کابل ایران را خریداری می کنند عراق، افغانستان و ... هستند و به همین دلیل به دلیل وجود دلالان و واسطه های فراوان در ایران، صادرات رسمی ضایعات سیم و کابل به ایران غیرممکن به نظر می رسد. شما می توانید انواع آشغال و آشغال را از شرکت های مختلف خریداری کنید. خرید و فروش انواع ضایعات از نظر وزن، حجم و کمیت توسط شرکت های بازرگانی آهن و فولاد انجام می شود. برای تهیه انواع ضایعات آهن و فلز اعم از آهن آلات، لوله، ضایعات، قطعات یدکی و ... می توانید با شرکت های مختلف بازرگانی آهن و فولاد تماس بگیرید. خرید و فروش انواع ضایعات سیم و کابل با بهترین قیمت و کیفیت به صورت خرده و عمده توسط شرکت های بازرگانی مختلف در کشور انجام می شود. خرید انواع ضایعات با قیمت مناسب و به موقع توسط این شرکت از طریق نمایندگی های فعال در سراسر کشور انجام می شود.

انواع ضایعات سیم و کابل

بزرگترین بازار ضایعات، سیم و کابل است، زیرا اکثر محصولات این صنعت دارای ارزش افزوده پایینی هستند و به همین دلیل بیشترین ضایعات سیم و کابل در این بازار به فروش می رسد. از ضایعات سیم و کابل نیز برای تولید مواد اولیه تولید سیم و کابل استفاده می شود و به همین دلیل قیمت ضایعات سیم و کابل بسیار پایین است. برای بررسی قیمت ضایعات سیم و کابل ابتدا باید به تفاوت مواد سیم و کابل و قیمت هر کدام از آنها توجه کرد. به طور کلی برای محاسبه قیمت مواد اولیه تولید سیم و کابل باید قیمت مواد اولیه محاسبه شود. به عنوان مثال، اگر از سیم به عنوان ماده اولیه تولید سیم و کابل استفاده شود، میانگین قیمت هر کیلوگرم ماده اولیه برای تولید سیم و کابل در محدوده های مختلف و قیمت مواد اولیه سیم و کابل است. کابل ها از جداول خاصی محاسبه می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت ضایعات به این سایت سر بزنید.

لیست قیمت ضایعات سیم و کابل

بیشترین مقدار ضایعات سیم و کابل در سیم های مسی و کابل های مسی یافت می شود. خرید و فروش ضایعات سیم و کابل و ضایعات سیم و کابل و قیمت ضایعات سیم و کابل برای تولیدکنندگان صنعت بازیافت به عنوان مواد اولیه بسیار مهم است.